خرید مهر و موم

خريد مهر و موم

خرید مهر و موم
در فرآیند خرید مهر و موم برخی جنبه‌های مهم و معیارهایی وجود دارند که می‌توانند در انتخاب و قیمت مهر و موم تاثیرگذار باشند. انتخاب مهر و موم مناسب نه تنها به ظاهر ظاهریت مهر بلکه به عوامل فنی و زیبایی نیز وابسته است.

 

قیمت مهر و موم
در خصوص قیمت مهر و موم این موارد به عنوان دو عامل مؤثر در تعیین هزینه محصول مطرح می‌شوند. جنس مهر و موم تاثیر مستقیمی بر قیمت دارد. همچنین، طراحی، اندازه و پیچیدگی مهر نیز عوامل دیگری هستند که می‌توانند قیمت را تعیین کنند.

برای اطلاع از قیمت مهر و موم مورد نظر، ابتدا می‌توانید با گارنت گرافیک تماس بگیرید و سپس با انتخاب مهر و موم مد نظرتان، کارشناسان ما به شما اطلاعات دقیق و قیمت را ارائه خواهند کرد.


مهر فوری

سفارش مهر فوری
گارنت گرافیک تلاش می‌کند تا در کمترین زمان ممکن، مهر مورد نظر شما را فراهم آورد. ما در زمان بسیار کوتاهی مهر مورد نظر شما را تولید و ارسال می‌کنیم.

پاسخ‌دهی سریع به سفارشات و تحویل سریع آنها برای ما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، زیرا می‌دانیم که مشتریانی که به مهر فوری نیاز دارند، به دنبال حل سریع نیازهای خود هستند.

با مجموعه ما، سفارش‌ مهر فوری در طی یک ساعت آماده می‌شوند و به شما تحویل داده می‌شوند. از انتخاب شما برای خرید مهرهای فوری بسیار قدردانی می‌کنیم.

تفاوت مهر فوری و مهر معمولی از نظر مهرسازی
مهرفوری همان مهر ژلاتینی است که ساخت مهر در زمان کوتاه تری نسبت به مهرهای معمولی به طول می انجامد و به همین دلیل هزینه ساخت مهر آن دو برابر مهرهای معمولی است .مهرهای معمولی ژلاتینی (غیرفوری)  به طور معمول ۲۴ ساعته آماده میشوند ولی مهرسازی بصورت فوری در کمتر از یک ساعت بدون کاهش کیفیت ساخته شده و همانطور که گفته شد تفاوت آن در قیمت مهر است که مهر فوری دو برابر مهرسازی معمولی است.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

مهر فوری

قیمت مهر امضا

مهر خاتم