قیمت مهر

قیمت مهر

رای تعیین قیمت مهر ساخته شده باید به نوع ژلاتین و همچنین ابعاد یا اندازه مهر توجه کرد. برای ساخت مهر و خرید دستگاه مهر، علاوه بر ژلاتین خام و چاپگر، از کاغذ کالک برای چاپ طرح تمبر تمام شده، اسپری برای افزودن طرح چاپ شده و چسب دو طرفه برای نصب استفاده کنید. به ژلاتین روی پایه مهر و موم، دسته مهر و موم پلاستیکی یا دسته آب بند فشاری، دسته آب بند اتوماتیک و محلول ژلاتین با برس شستشوی ژلاتین نیاز داریم.

علاوه بر دستگاه ساخت مهر و دیگر تجهیزات لازم جهت ساخت مهر، به نرم افزار طراحی مهر و چاپگر جهت ایجاد مهر آماده با قیمت مناسب لازم خواهد بود.

قیمت مهر آماده به تمام  این موارد بستگی دارد، مقدار ژلاتین مصرفی، اسپری، کاغذ ردیابی، چسب دو طرفه، جا تمبر و مواد شوینده.

در تولید و ساختن مهر و مهر لیزری کیفیت و اینکه نوع دستگاه اتوماتیک باشد و یا دستی و همینطور برند مورد نظر در قیمت مهر و هزینه نهایی بسیار موثر خواهد بود. اما مهمترین عامل در تعیین مقدار و میزان هزینه مهر خدماتی است که سازنده مهر به سفارش و خواست شما عزیزان در پروسه ساخت و آماده سازی دستگاه مهر انجام می دهد . این به این معناست که کیفیت ژلاتین ، ظرافت طرح و عمق قسمت خالی شده بر روی سطح ژلاتینی و عوامل تخصصی دیگری که به توضیح آنها خواهیم پرداخت در تعیین هزینه مهر برای شما عزیزان موثر و قابل توجه است.

از طرفی برای سفارش و خرید مهر فوری و کسب اطلاعات بیشتر از لیست قیمت مهر می‌توانید با کارشناسان مجموعه گارنت گرافیک تماس گرفته و در زمان کمی، خرید مهر را انجام دهید.

شما عزیزان نیز در صورتی که به هر دلیلی نیاز به استفاده از مهر داشته باشید حتما به اولین مساله ای که می اندیشید قیمت و هزینه سفارش مهر است و از آنجا که قیمت برای هر سفارش و هر نوع مهری متفاوت است در این مقاله ممکن نیست که به صورت دقیق خدمت شما عزیزان قیمت مهر را اعلام نمایید و پیشنهاد می کنیم با شماره تماس های گارنت گرافیک و یا از طریق فروشگاه آنلاین ما اقدام به انتخاب مهر مورد نظر نموده و نسبت به اطلاع از قیمت و سفارش محصولتان اقدام نمایید.


مهر مهندسی

مهر مهندسی بعنوان یک مجوز و تاییدیه در ساخت و ساز مسکن و شهر سازی برای مهندسین می‌باشد که پروانه اشتغال به کار مهندسی خود را با داشتن مهر مهندسی برای رشته های مهندسی که در زمینه ساخت و ساز آن است صادر میشود. این رشته ها، شامل موارد زیر می‌شود:

معماری صلاحیت‌های طراحی، و ناظر بودن اجرا
عمران صلاحیت‌های نظارت، محاسبات، اجرا، طرح و اجرای گود، پی و سازه نگهبان و ارزیابی، طرح و اجرای بهسازی
تأسیسات ساخت و ساز صلاحیت‌های طراحی، نظارت و اجرا
تأسیسات برقی صلاحیت‌های طراحی، نظارت و اجرا
شهر نشینی
نقشه‌برداری
روی مهر مهندسی نام و نام خانوادگی مهندس ساخت و ساز و رشته کاری که شماره پروانه اشتغال و شماره نظام مهندسی و شماره شهرسازی و امضا آ طراحی خواهد شد.

اکثر مهندسان برای طراحی خود مهر امضا نیز سفارش می‌دهند. سفارش طراحی این مهرها بدین صورت است که ایتدا نمونه امضا خود را داده تا در مورد نوع و جنس مهر و اندازه های مهر امضا و شکل هندسی آن و فناوری تولید ان صحبت شود تا رویه طراحی مهر مهندسی با توجه به سلیقه شما صورت گیرد.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

مهر فوری

قیمت مهر امضا

مهر خاتم